Friday, November 12, 2010

加油


廣東篇 -


純粹上嚟寫心情 ,
不想睇可以click X
因为你地唔嫌我烦我都嫌自己烦
^____^


最近过得很颓废 ...
简单来講 ,
都有好几个月了呱。

刚从KL回嚟 ,
身边又多咗一包煙仔。

没乜胃口 ..
体重下跌。

每個人睇到我嘅樣都大聲話 :
你烧冰啊 ?!

 ....
我知道自己嘅样残咗很多
每日胡思乱想到头痛先肯去訓
香烟越燒越多
满身酒精。

对佢嘅思念都越来越浓 ,
虽然已经半年没见
但從來都冇減少,過只有增加 。:)

快放假喇 , 工作塞满我时间
好 ! 我真係唔想係屋企。

呢一個月都係系外面过 ,
除了半夜回屋企訓教 ><

满脑都係
我係乜嘢人 ?


我答應自己要搵噃從前嘅心態
從前嘅一切

我一個月唔要化妝
睇下嗰樣有冇改變 x)

我好掛住你啊 !
雖然你睇唔到 :)

just now 同一位男性朋友傾咗好多
佢話我好傻
思想太單純 , 太盲目去鍾意一個已經走咗嘅人。

我淨係話 :
我唔會後悔 , 除非我已經唔再愛佢。

我不會逼自己忘記 ,
順其自然係我成日同人講嘅話。

我希望自己都可以做到 :)

從來都冇人俾我支持或鼓勵 ,
但我老母生我出來就係噤任性 , 就係噤好勝
我唔會容易認輸。

即使有時已經跌到谷底 ,
但我會自己爬噃起身

我會成功 , 因為我話過我自己會成功 :)


加油 李慢慢 。

No comments: