Wednesday, August 4, 2010

攝氏度°C


今天氣溫31攝氏° , 但我的友情卻是0攝氏°

悲哀嗎 ?
:)

我知道我世界只有自己 ,
我不介意。

  --------------------------------- 我是分界線 ------------------------------ 



終於開新的Facebook profile ;)

或搜索我的名字
慢慢 宝宝 II
( 請登入後再加 )
x)

不要再加舊了了 , 我 會 砍 人


 現在的男人真的不是我的 ,
還是我根本不適合談戀愛 ?

MP4 - 乜嘢係戀愛 ?

每个人都有佢哋嘅爱情故事

无人知故事点样开始点样终止

缘分要嚟就嚟无分系边嗰时候
话走就走缘分已经到咗尽头


呢样嘢唔系人人睇得咁通透
经常都会有好多麻木嘅时候


有人为爱可以死心踏地付出一生
系咪值得就见人见智你自己去谂


情同爱要做出嚟并唔容易
口口声声话爱又领略唔到当中意思


情为何物连诗人读咁多书都唔知
未曾体验过果种滋味点会知


系冥冥中注定抑或系上天嘅安排
呢个世界咁大都可以走埋一齐


总觉得生同死并唔系最远嘅距离
而系系你面前你又唔知道我爱你


初初一开始最钟意日见夜见
发梦都会见面情话绵绵电话讲唔完


发誓希望两人热恋直至永远
无谂过爱情之后变感情嘅局面


只系几年嘅感情已经无火花出现
再勉强系埋一齐只会令人讨厌


想讲分手开唔到口咪再优柔寡断
揾个籍口解决咗佢一刀两断


暗恋相恋热恋失恋感情好混乱
太多诱惑而家嘅人好易移情别恋

婚外情一夜情佢哋玩弄感情
三分钟热度之后忘记晒所有事情


其实只要对人唔系有太多嘅要求
爱一个人根本唔需要有太多理由


只要真心真意对待而已经好足够
姑勿论系曾经拥有抑或天长地久


 我最喜歡的歌 , 雖然是很久歷史了。
x)
Meaningfulllllll ~


  --------------------------------- 我是分界線 ------------------------------ 


這星期沒做工嚧 '
星期五去國都 , 星期六補課 , 星期日Jusco , 星期一Gasoline

就這樣Full了 x)

下星期工作 , 工作
加油 ! 帥妞慢加油
啊哈 , 我又換名字了 xP


畢 __________ .

No comments: