Thursday, July 8, 2010

Should I ?

I think I wana caught back my EMO Style .
should I ?
:)

有d人就係鍾意認親認戚 , 請問你d大部分朋友從邊度識噃嚟嘅 ?
係從我身上黏嘅 !
賤人 , 我就係唔底得嚟識我d朋友 ! 你d朋友咧 ?
一個都唔介紹過 ! 知道原來我地識 , 你就白鴿眼 ?!
做人唔好噤自私咯 !
你阿媽冇教 , 定係你聽不入 ?
我就係唔妥你 ! 我就係唔妥你掂我d朋友 !
哩招我都係從你果邊學噃嚟嘅 !!

Facebook是這樣寫著的

我覺得這是每個人的心聲 , 只是沒人敢寫出來 ~
 誰也不會喜歡別人佔有自己的東西 .
就算是百分之一也不喜歡 :)


我希望她會知道我真的討厭她這樣的"作風"


這兩天都有點感冒 ..
老慢好辛苦 。
T^T

到了學校 , 拿了HL milky 給我
哈哈 , 開心 x)

Winnie跑出去學校喝汽水 ..
笑笑笑 .. 不懂在什麼
= . =


我想變回我以前的Emo風格
好還是不好 ?
x(

在想要不要換新的部落模式 ..
見大家換了後 , 速度都有點卡
這是換了後的樣子 .

  換還是不換好 ? x( 
意見來 , pls


哈喇完畢 :)

No comments: