Friday, July 9, 2010

我講 :

 剛剛試換了部落格式
感覺有點複雜
接受不了 , 所以換回
x)

文章下面彈出了這個東西
  以後請按這裡點評 

不用登錄或一大堆程序
按一按就可以了 :)


重點回來。
這篇可能有些長 ..


Jump
用噃我嘅語言
=]

背後嘅紋身 , 提醒住我
 尊重別人 , 就會得到別人嘅尊重

我希望我嘅格言不會有錯

今日自己諗咗好多
先發現 ..
原來我一早就應該反省

我知道我以前有幾壞 ,
我知道我以前有幾霸道

但可能我厚臉皮 , 我學會原諒我自己
我反省 , 我不會再錯落去
:)

  平凡裡的不平凡 , 係我以家嘅要求 
我會簡單生活 .. 系簡單中尋找唔簡單

我唔會後悔以前我自己做嘅一切
但我亦不會再提以前嘅一切

當你問我點解以前會點 , 會點 ~
我微笑嘅時候 , 就請你識做 , 收聲
=]

我曾經俾人諷刺 , 嘲笑
我都
但我發誓唔會再同你地聯絡

我懂得自己保護自己
唔需要別人
亦明白只有自己先可以保護到自己

我不會去欺負別人 , 因為我知道會有報應

其實我有自己嘅目標
但我從來都話冇
因為我要求自己做都後先會話 :
我嘅目標 , 我成功

我唔係一個有自信嘅人
但係我非常著緊"尊嚴"呢兩個字

好多人話我好堅強 , 從來冇見我喊過
但系咪真係堅強 ?
我自己知

我係自私嘅人
但我學緊點去體諒他人

我係冷血嘅人
但我學緊點去感動別人

我不會再俾你地覺得我係壞女孩
但如果你要繼續話我好壞
我不會嫐
因為我清楚我自己系度做d乜

每個人都有自己嘅諗法
每個人嘅諗法會隨著每一秒而改變

邊個可以真正了解一個人 ?
你可以了解我嗎 .. ?

心幾時可以停底 , 休息 ?
當你死嗰刻

有d乜可以令我覺得自豪
我唔知 , 我我希望以後我每一件事
都可以自豪及令人印象深刻

我唔甘心就噤輸
人人都知我好勝心好強

人人都話我係怪咖
人人話我好拽

可笑嘅係 , 我自己都仲沒溫到自己好嘅一面

我只能講 , 我唔係廢柴
哈哈哈哈 


完畢 _______ .

No comments: